News & Updates

Uw bestelling op een ander adres gratis bezorgd

U kunt uw bestelling op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. Tijdens de afwikkeling van uw bestelling heeft u de mogelijkheid om uw factuuradres en afleveradres op te geven onder. Hierdoor hebt u de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer uw bestelling te laten bezorgen bij u thuis en de volgende keer op kantoor. Als u uw bestelling bij u op kantoor laat afleveren, zorg er dan voor dat u het juiste adres met eventuele nummertoevoeging invult.

Uw bestelling op een afhaalpunt van PostNL laten bezorgen

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een PostNL afhaallocatie te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kunt u uw manier van levering kiezen.

Als u ervoor kiest om uw bestelling op een afhaalpunt te laten leveren kunt u gemakkelijk een afhaalpunt bij u in de buurt vinden en selecteren.

Afhaallocatie

De openingstijden van elke afhaalpunt kunt u bekijken via de site PostNL

Zodra uw bestelling in de door u gekozen locatie is aangekomen ontvangt u een e-mail van PostNL. Na ontvangst van deze e-mail heeft u 3 weken de tijd om uw bestelling af te halen. Mocht u uw bestelling niet af kunnen halen in deze periode zal deze automatisch teruggestuurd worden naar Droomslijper.